This site prioritizes game information. Would you like to keep that way or would you want to priortize game prices? Prioritize PricesPrioritize Information

(Change this option in the future in the Account dropdown)

What BGA page do you use the most often?

Owner
Real Homepage(1 vote) 8%
Feed(1 vote) 8%
Forum(11 votes) 85%

13 votes

I was just talking with about how I basically only use our front page and I don't actually go to the feed, forum or discover pages because I feel like my needs are met. He then responded that he never goes to our front page, haha.

What's your 'homepage'?

FacepalmLike| 54 comments | report | subscribe

Please log in or make an account to post a comment.

46 days ago

Lately it's been my notification page, I get every notification lately cause my two topics are both over 200 comments lmao

Premium User45 days ago

Whoops my bad hahaha

46 days ago

My BGA bookmark is literally the forum page sorted by new, lol

Premium User45 days ago

That's the only way to go

45 days ago

100% the same

Supporter46 days ago

Mine is too, but sorted by recently active.

Premium User45 days ago

Hmm.. why would you choose this way over new? You could miss out on some great videos that don't get the comment traffic?

45 days ago

That is true, but it seems like a lot of the new forum posts have been content creators just joining the site pushing their stuff.  Not that that's bad, but I'm here to talk to y'all, not them. 

Premium User45 days ago

Hey I don't mind some of them, they have some good videos! And occasionally it gets me to buy random stuff. Just the other day I watched a video for #Poetry For Neanderthals and there was a inflatable "no stick" that you are to hit other players with when they mess up. I about lost it laughing so hard and now I'm the proud owner of that game lol.

I'm sure our SO's would disagree but watching reviewer content can have its benefits

44 days ago

Yeah... so I should definitely stay away from the videos for now lol.  Plus I feel like these days I have very little time for video watching =/  Hence why I still haven't watched that #Teotihuacan: City of Gods video yet...

Premium User44 days ago

You're cutting it real close to making Sarah have to play it with me lol. You still have a week I think though because the longer games won't actually occur on my birthday since I have to work that day.

As far as the other videos go, they're pretty short for the most part. You have plenty of time!

Supporter45 days ago

Similiar to what TK said.  I do sort by new every once in a while each day but when I'm coming by quick I want to see what's actively being discuess and join in there.

Premium User45 days ago

That makes sense. I just find that sorting by new makes it so I don't miss out on anything I might want to waste my money on lol

Supporter46 days ago

Yup. 

Owner45 days ago

For perspective, here's the data from our google analytics!

Most visited pages in the last 7 days based on a total of 100.8K page views:

  1. Home (5.9%)
  2. Deals (2.9%)
  3. Discover (2.4%)
  4. Notifications (1.0%)
  5. Forum sorted by new (0.9%)
  6. Kickstarter (0.9%)
  7. Giveaways (0.9%)
  8. Black Friday Deals article (0.8%)
  9. Popular (0.8%)
  10. Feed (0.6%)
  11. $200 gift card giveaway announcement (0.6%)
  12. Cyber Monday Deals article (0.6%)
  13. #Eclipse: Second Dawn for the Galaxy (0.5%)
  14. #Root (0.5%)
  15. #Lost Ruins of Arnak (0.4%)
  16. Forum sorted by hot (0.4%)
  17. #Wingspan (0.4%)
  18. #Everdell (0.4%)
  19. Historic lows (0.3%)
  20. #Merv: The Heart of the Silk Road (0.3%)

45 days ago

This is cool!! BGA loves #Root lol

45 days ago

#Eclipse: Second Dawn for the Galaxy

Seems like it's pretty popular and i've never heard of it

Premium User45 days ago

That's interesting..I figured some of those pages like the $200 gift card giveaway announcement would have a higher % based only on the number of times I go there to respond to comments :P

Speaking of the giveaway, are we going to get numbers again like last time of who's got the most entries so far?

45 days ago

That's a thing? What's have the % looked like in the past?

Premium User45 days ago

It was for the first $200 giveaway. I was the highest % with 16. Phil seems like enough of a stats guy to know more.

45 days ago

16%! What the frik lol

45 days ago

Ha, cbrady is a commenting machine

45 days ago

It's a full time job at that point 

Premium User45 days ago

That I am Bob. Had to make up for your absence lol

45 days ago

Looks like the student has very much become the master. I feel at some point you'll accidentally reply to yourself and get stuck in and endless loop 😄

Premium User45 days ago

Now there's an idea to get more entries into the giveaway. I think I have a long way to go to become the master based on this comment

44 days ago

Ha, I meant more that you are so quick on the reply that you might not even realise it was yourself you were talking to 😄

Premium User44 days ago

Ooh haha I could see that happening too. I'm only quick some of the time when I'm off from work or something like that. At least I like to think so

44 days ago

Ha, what is it that you do for work?

Premium User44 days ago

I'm a pharmacist! Much like from what I've discovered